12 месеци на мрежи! Како време лети! Прошло је већ годину дана од како смо подигли сајт на  тај чувени „интернет“. Пресрећан сам што имамо платформу помоћу које можемо да предочимо комплетан визуелни идентитет бренда. То је ствар која се на друштвеним мрежама у тој мери не може ни постићи.

Наравно значај друштвених мрежа је и даље један од императива нашег пословања јер без њих скоро па не би било ни могуће стићи до „народа“. Заправо све наше кампање које усмеравају на сајт и долазе са друштвених мрежа. 95% комплетног  саобраћаја вуче порекло са Фејсбука, 4% са осталих друштвених мрежа (Инстаграм, Тумблр, Твитер) а само 1% директно од Гугла и других претраживача. То довољно говори колико су друштвене мреже (пре свега Фејсбук) важне за наш опстанак. Иначе смо баш данас на Инстаграму добили и нашег хиљадитог пратиоца. Нашу Фејсбук страницу тренутно прати скоро 20000 људи (тачније: 19876).

Важно ми је да напоменем да је однос посећености сајта преко мобилних уређаја 52% а десктоп корисника 48%. Такође битан показатељ колико је важно да сајт буде оптимизиран како за десктоп тако и за мобилне уређаје.

Покретањем сајта смо себи дали обавезу да мало и едукујемо људе како да раде онлајн куповину. Интересантно је колико се људи и даље боје да нешто купе преко сајта мислећи да ће нешто погрешно урадити или једноставно мисле: „ма то је компликовано“. Заправо ствар не може бити лакша! Приоритет бр.1 при формирању онлајн продавнице је био тај да Вам до куповине артикла не буде потребно више од 4 клика и то смо успели.

12 месеци на межи

                                12 месеци на межи

Свим снагама усмеравамо купце да поручују директно на сајту а не да нам пишу поруке и реферате по Фејсбуку и осталим платформама. Онлајн куповина је будућност и у то сам убеђен. Пођем од себе, већину трансакција и куповина обављам управо онлајн. Не сећам се када сам последњи пут био ни у пошти ни у банци ни у разгледању и куповини у бутицима. Више некако уживам у анонимности онлајн куповине а и свакако је повољније и без икаквог стреса. Тако да исту ту могућност (привилегију) желим да пружим и купцима мојих производа.

Релативан успех смо постигли оваквим преусмеравањем и однос поручивања на друштвеним мрежама наспрам поручивања на сајту је 70:30. Мислим да ту има простора за побољшање и једна од стратегија коју ћемо активније почети да примењујемо су промотивни купони. Они ће се искључиво на сајту моћи користити зарад остварења попуста.

Аналитика сајта каже да смо у периоду од 12 месеци имали тачно 490 поруџбина што не могу да кажем да ли је добро или лоше јер немам са чиме те бројеве да упоредим. Тек у наредних 12 месеци на мрежи ћемо имати цифру за упоређивање.

Сајт је у првих 12 месеци на мрежи овом имао тачно 128334 прегледа. Најпосећенији дан је био 27.06.2016. када је у року од 24 сата сајт погледан тачно 4383 пута. То је дан када смо по први пут избацили мајице Гаврило Принцип у продају. Планирамо ту цифру да надмашимо 26.04.17. када у продају изађе већ дуго очекивани Св. Георгије.

Нови доступни модели у нашој онлајн продавници зарад обележавања „12 месеци на мрежи“:

1.Албанска голгота+

2.Дорћол 

3.С.И.К. 09

4.ВЕ-10